תכנית העמיתים - מחזור יב'

מידע על התוכנית

ארגון מעוז //

ארגון מעוז בונה רשת מבוססת אמון של מנהיגות ומנהיגים משפיעים ומגוונים שמקדמים מהלכי שינוי על מנת לחזק את החוסן החברתי-כלכלי בישראל, בדגש על ארבעה תחומים: מרחב מקומי, בריאות, חינוך ותעסוקה. תכנית העמיתים בשותפות עם זרוע העבודה במשרד הכלכלה ואגף עתודות לישראל במשרד רה"מ הקימו את מיזם תעסוקה. מתוך רצון להתחבר לתהליכים חברתיים-כלכליים ולאומיים משמעותיים, והבנה כי עולמות התוכן של חוסן חברתי כלכלי, אמון ורב-מגזריות נפגשים כולם בעולם של שוק העבודה.

תכנית העמיתים //

רשת של מנהיגים ומנהיגות מובילי שינוי ממגוון מגזרים וקהילות בחברה הישראלית הפועלת לקידום הממלכתיות ולחיזוק החוסן חברתי – כלכלי במדינת ישראל

תכנית העמיתים של מעוז מכשירה ומרשתת מנהיגות ומנהיגים ערכיים, מקצועיים וממלכתיים הנמצאים בתפקידים בכירים מהמגזרים החברתי, הממשלתי, המוניציפאלי, הפרטי והתקשורת ומייצגים קהילות שונות בחברה הישראלית. 

תכנית ההכשרה מבוססת על למידה משמעותית והתחככות מתמדת בין תאוריה למציאות, התנסות בשטח ולמידת עמיתים. בעזרת בירור ערכי וזהותי תוך הקניית כלים מקצועיים ויצירת חיבורים ושיתופי פעולה, יוכלו העמיתים, כל אחד בתחומו, לקדם מענה לאתגרים החברתיים והכלכליים הבוערים ביותר של מדינת ישראל במטרה לחזק את החוסן החברתי-כלכלי של החברה בישראל. 

התכנית כוללת הרצאות וסיורים ברחבי המדינה; פגישות עם דמויות מעוררות השראה ומפגש בלתי אמצעי עם מומחים מתחומים שונים. מפגשים אלו והחשיפה לאתגרים ולהזדמנויות של החברה הישראלית בשילוב שיח מתמיד ופורה של למידת עמיתים, יוצרים ידע ודרכי חשיבה חדשות ומבט מפוכח אל העתיד.